Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Love AIK-aren - 22 maj 2009 18:40

Idag var vi på Laserdome det var fett kul.Vi började med att få ett band var för att visa att vi hade dagspass.Vi var där sen 11:00 till 18:00.Vi var där i 7 timmar vi körde i 12 gånger 15 alltså 3 timmar.Efter andra omgången köpte vi mat vi gick till MC.Jag tog en Big Mac.Han som jobbade där var jätte konstig han blev arg för allt man sa.Mamma hade sagt att jag bara fick använda 50 kr fast jag använde 100 kr.Det var en kille i tredje omgången som var CP störd han barra hahahahaha där fick du hihihihi jag tar dig vänta han var skit jobbig.Det fanns tre olika lag att vara med i röd gul blå.Vi var i alla lag.Vi hade en egen bas som ägde vi sköt ner alla hela tiden.Vi tänkte en gång tima med dom röda när vi var dom gula men en kille i röda med Chelsea tröja var förädare aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggg.Men dock så vann vi dock lungt ända dock grymt arggggggggggaaaaa.En gång vann jag jag vann med över 1000 poäng.Sen kom Max mamma som hade varigt i stan hon frågat om vi skulle hem men det ville inte vi sen kom min farmor och frågade om vi skulle hem men det ville bara Rengao och Eddi Geggi Peddi för Eddis pappa har fått en tjej och dom ska träffa dom skulle sova över.Rengo,Max och Måns skulle sova hoss mig.Nu är dom hemma hoss mi kul dag fett dock kul dag asså dock!!!!!!!!!

/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 22 maj 2009 10:09

I höstas hade vi laserdome fest vi fick presentkort där det står 2 dagspass för dig och en kompis (värde 300 kr).Jag vann i poäng i höstas av 24 barn.Ja dom där presentkorten ska vi använda idag det ska bli fett kul.Vi ska bjuda Eddi Peddi Geggi,Jonis och Max T-C.Eddi är en riktig humorkille Jonis är en skratt kille Max är en grinig kille.Jag skriver lite mer kl 18:00 ikväll vi ska dit 11:00.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards